A clue...NO!

Nej, kunden har itne alltid rätt och det är ett som är säkert! I typ 90% av fallen har kunden fel, det är i alla fall min erfarenhet, de har tagit fel shampo (inte det som är på extrapris) eller läst på fel skyllt, inte kollat nog långt ner på kvittot för att se att rabatten visst är dragen! jag vet här att jag har medhåll från en viss Emma som Anna gick med när hon läste psykologi, vi had en lång diskussion om just detta när hon åt middag hos oss en gång!

Men nu ska ska jag släppa ämnet jobb och gå vidare till något mycket viktigare - nämligen OS, herregud, det har börjat!! Det enda jag har hunnit se so far är fotbollsdamernas öppningsmatch, och vi vet ju alla hur det gick. Idag gick det tydligen bättre (tack och lov) men jag missade kalaset för jag jobbade till 13.

På tal om kalas så fyller lillebror år idag...18!! Which means I'm old! han fick en amerikanskfotboll...turns out det är ganska kul att kasta omkring en sån!

Dagens citat: "I don't get older i just get better!" (Monica, Vänner)

P.S Rubriken är tagen från sherrifen i Robin Hood som går på 4 D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0