Jag vill tacka min familj och alla som har röstat på mig...

... och mina vänner förståss det är dem som har gjort mig till vad jag är idag - världens bästa storasyster!
Blev väckt i natt, typ kvart i två, av en fnittrig mor (hon hade varit på middag tidigare under kvällen) som frågade om jag kunde tänkta mig att hämta min älskade lillebror i Skellefteå. Ja, vad har man för val, jag och Anna var de enda kördugloiga och mamma hade ju redan väckt mig?! Så det var bara att pallra sig upp och iväg till stan - kul?! A clue...NO!

Jag spelade schlager i bilen för at hålla mig vaken och tror ni inte att ungen har mage att fråga i den mest otacksamma ton " eh, va ä det här för musik?" Jo det hade han mage att fråga?! När vi lämnat av en passagerare i Stensjön blev det "Ring, ring" med ABBA och eftersom jag ända sen vi såg "Mamma mia" haft lite Abba-dille skruvade jag upp lite och sa att nu är det absolut tystnad som gäller för nu är det ABBA, och vet ni vad han säger då ??? "Lever dom eller??" Min egen bror, lite pinsamt!!!

Dagen ska vi inte prata om , jag kan sammanfatta med att vi hade match mot KAIF och förlorade.

Dagens citat får nog bli Tommys pinsamma fråga om abba fortfarande lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0