Klantstjärt!

Jag fattar inte vad som har hänt?! Helt plötsligt är jag hur klantig som helst, och det ska jag tala om för dig att det gör ganska ont i längden!

Det hela började med mitt fall i en trpp i Luleå, sen var jag på stan i Skellefteå igår och då gick jag in i en "gatupratare" (aka reklamskyllt), en spelgel (som man ska spegla de skor men prövar i), jag rev mig på en skyllt på Lindex och som iom inte detta vore nog eländogt så kompleterade jag med en (helt oprovocerad) praktvurpa på träningen! Aj!

Så jag var lite nervös när jag for till jobbet i morse, det är farligt att jobba på affär! Men nu är jag hemma och jag har inte klantat mig mer än vanligt, alltid river man sig på nån kartong!

Är lite sur på min familj som åkte till morfar utan mig! Vad är det för stil egentligen?!

Dagens citat: "This is gonna hurt tomorrow!" (Ross, Vänner)

Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, du har det då verkligen inte lätt! Får bara hoppas att oturen ger med sig :)

2008-08-22 @ 22:43:29
Postat av: jossan

men Malin vilken klant du har blivit i sommar..;) Hör de e dax att komma till Ume igen o börja "normaliseringsperioden":P skojar

2008-08-23 @ 21:40:48
URL: http://mysigajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0