Vart tog O/sommaren vägen??

Herregu, nu är sommaren slut (ja för vissa har den kanske redan varit slut ett tag..) men mitt sommarlov slutar i alla fall i morrn. Och vad har jag gjort?? jobbat, jobbat och ja just det jobbat...en snabb tripp till happis och ett brölopp, det är ungefär vad jag har gjort. Badat i havet  har jag gjort två gånger...eller två och en halv en gång oppade jag mig - det var svikallt!!

Och typ hela OS missade jag också, jag liksom missade startskottet så att säga, jobbade första veckan och sen var det trippen till Luleå/Happis då jag missade både Susannas vurpa och Holms snörpliga fjärdeplats (ingen medalj pga Rybakov..eller hur det då stavas... som inte ens tog 2.29 i kvalet utan gick vidare med ett nödrop på 2.25 - en av de få os-tävlingar som jag lyckades se). När jag äntligen hade tid att se os, var det bara kvar sånna sporter som jag verkligen bara ser under os, som tex taekwondo - typ ganska spännande fast man inte förstår ett jotta!!

Gjorde (troligtvis) sista träningen för säsongen i kväll...och det känns ju helt wierd att säga att det skulle vara den sista träningen ever så det blir nog till att spela en säsong till.

Min älskade lillebror håller på att skriva ett två-minuterstal,  avis, som han ska hålla i morgon, framförhållningen på topp som alltid! Det är bäst jag går och ser till så att det inte blir helt galet!!

Dagens citat: "Det är sommarens sista sång, som tonar ut en sista gång..." (Peter Jöback, Sommarens sista sång)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har egentligen inget vettigt att säga som kommentar till just detta inlägg, vill bara meddela damen att jag idag fick hem ett alldeles eget KONSUMKORT! Ja...det var väl det jag ville.... Kram!

2008-08-28 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0