Elaka unge!

Chip!
Och grattis till mig! Vill ni veta någonting, det är flaggdag idag bara för att jag har namnsdag! Och bara därför!

Den elaka ungen som inlägget är döpt efter är förståss min egen syster! Här berättar jag i förtroende hur rädd jag faktiskt var för åskan när jag var lite och vad gör hon?! Hon skriver det i sin blogg, är det snällt eller?? A clue... NO! Men bara lugn, synden har straffat sig självt, hennes blogg krånglar!

Morfar ringde precis för att gratta mig, vi kom in på hur dyrt det tydligen kommer att bli för mor och far att laga bilen, 8000, ka-ching. Han föreslog att jag och Anna skulle gå ut och skrammla med bössan till förmån för " vår fattige far som ska laga bilen", och då slog mig tanken att när vi lika står där kan vi ju ha en bössa för Jenny också som spenderade sina bensinpengar på julkoncertbiljetter, Peters koncert förståss. Den kampanjen skulle vi kunna kalla för "skänk en slant till en godhjärtad människa som gav sina sista kronor till välgörenhet", jag tänkte att vi kunde utelämna det faktum att välgörenheten "drabbade" människan själv. Frivilliga till någon av kampanjerna kan enkelt anmäla sig genom att lämna sitt namn som kommentar till inlägget.

Dagens citat: "Jag brukar ta Sunes grejer..." (Håkan bråkan i Sunes jul) Från en elak unge till en Anna (n)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Do it!!

2008-12-10 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0