Familjen, famijen, familjen...

Chip!
En av fördelarna med julen är ju att man får spendera tid med familjen eller..??

Tommy försov sig på bussen igår, han vaknade upp precis innan bussen körde in i bussgaraget. Hans kommentar till det hela " Det är sånt som händer, det var bara en tidsfråga"

Pappa sov här i natt för han skulle på nus. Imorse vaknade jag av att han ställt sin mobil på väckning. En signal, jasså tänkte jag han har tänkt stiga upp nu, två signaler, nu har väl vaknat i alla fall, tre signaler, har han lagt telefonen långt bort?, fyra signaler, är han på toa eller nåt?, fem signaler Malin stiger upp och famlar ut i vardagsrummet, hittar inte telefonen hör att pappa rör på sig och frågar "har du inte tänkt stänga av den", hittar telefoneländet, pappa svarar "ja vet ju int va de ä som ring",  Malin upplyste honom om att det var hans telefon. God morgon!

Mamma är upprörd över det svenska rättsväsendet, har läst/hört om Tomas Quick!

Men Anna ser ju i alla fall lysande ut (enligt henne själv).

Jag vad kan jag säga, jag är stolt!

Som om det inte var nog att pappa väckte mig imorse så lurade han på mig kexcholkad igår och pizza idag, är det snällt eller?

Dagens citat: "Sverige är ju ändå himla fint så här års" (Rudolf Andersson, pappas gelike, Sunes sommar) Se även rubirken från som är tagen från samma film.

P.S Louise vi föredrar fred, i alla fall över jul. Vad säger du? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0