GOD JUL!

Hopp och hepp så var julafton nästan över, tiden går så förbaskat fort!

Det har varit en bra julafton trots att jag inte hunnit klä på mig när gästerna anlände. Nu bestod ju gästerna bara av Bettan med familj och morfar så det var ju inte hela världen.

Stackars Tommy har 39 grades feber och har legat hela dagen så hans julafton har kanske inte varit den bästa, men jag måste säga att min var ovnaligt lyckad...jag vann två paket i julklappsleken!! Jag som aldrig brukar vinna!!

Tur att jag och Anna inte köpte Mamma Mia filmen till mamma för den fick hon av Bettan, vi har precis sett den och nu är jag laddad för morgondagen vill jag lova!!

God jul alla underbara.... hoppas vi ses i morrn!!!

Dagens citat: "Det är som nåt jävla kvinnouppror!" Pappa om Dancing queen scenen i Mamma Mia

Kommentarer
Postat av: Louise

I min familj var det jag som gav Mamma Mia-filmen till mamma och vi njuter av den nu. =) Vi ses imorgon! Kramar

2008-12-24 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0