Gott nytt år!!

Jag vet inte om jag har sagt det förrut men jag tror ta mig tusan att tiden går fortare och fortare! Och nu vill jag inte bli så mycket äldre så om någon ser en nödbroms  - dra i den!!

2008
Årets film:
Mamma Mia
Årets låt: Curly Sue (Disturbia är nog årets partylåt)
Årets fest: Jenny och Fegges bröllopsfest
Årets kommentar: Satan så dålig stämning det vart!
Årets bok: Twilight
Årets koncert: Peter Jöback
Årets Vänner citat: "This is gonna hurt tomorrow!"
Årets tv-serie: Jag vågar inte säga något annat än Prison Break om Anna skulle läsa
Årets skiva: Lisa Miskovskys samlingsskiva
Årets tabbe: Att teckan abonemang med the phonehouse var kanske itne det smartaste jag gjort
Årets fynd: Harry Potter and the half blood prince för 25 kr ka-ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0