Home sweet home!

Chip!
Japp, då var man hemma igen då, i Byske alltså. Här är det i alla fall minus grade och mer snö än i Umeå så jag är nöjd.

Nöjd är jag också med en viss Carl Johan Bergman som fixade en andra plats till sveriges herrar i skidskyttestafetten, det är klart att han var ju inte ensam i laget men han och Ferry drog de tunga familjelockomotiven om vi säger så - bra jobbat grabbar!

Jag, Anna och pappa har varit till farmor ochklätt hennes julgran, jag vill ju inte skryta men den blev riktigt fin! Fick just en affärsidé, "The Lundmarks granklädning", undrar just om det finns en markand för ett sådant företag??

Håller på med sista boken i Twilight-serien, Breaking Dawn, tyvärr måste jag säga att den är en besvikelse, inte lika bra som de andra tre böckerna.

jag och Anna slog in julklappar igår, alla paket blev väl inte jättefina men vissa mjuka paket är faktiskt knepiga att slå in så det så! De klappar som Tommy slagit in stack ut där de låg bland de som mamma salgit in, men det är ju inte omslaget som räknas...det är väl inte ens innehållet utan tanken...eller??

Dagens citat: "BJÄLLERKLANG!!" (exalterat) När Rudolf Andersson hittar en gran som han gillar. (Sunes jul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0