I knew it!

Jag visste att den här dagen gått alldeles för smärtfritt, men så tvingades jag äta fil till middag också. Jag vet intevad som hände, det var Anna som stod vid spisen, vi har gjort den här soppan många gånger förut men idag blev den helt plötsligt för stark för att äta. Det måste ha varit en muterad chili som hon hackade i, det var bara att hälla bort alltihop!

Jag tycker ändå att dagen ligger kvar på plussidan, men det var synd på den vanligtvis goda soppan. Dessutom hävdar Anna bestämt att hon fått chili i näsan, och det ska tydligen citat: svida som satan, slut citat. Inte vet jag hur hon har fått det där så här en dryg timme fter middgen men det hävdar hon i alla fall.
Jag föreslog att det kanske bara var en vanlig Anna-attack, hon har ju periodvis lite snorbesvär men hon protesterade "Jag känner väl skilland på en vanlig Anna-attack och en chili-attack".

Dagens citat: "Äta här eller i påse?" (Sally)  

P.S Om du har tråkigt kolla in det här klippet på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=E9763oz5XB4 D.S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ju hälsa anna att min käre bror vet hur det känns, han råkade dock inte få en chiliattack utan sniffade helt självmant upp chilipulvret i näsan. Jag tror han hade något liknande uttalande då, om svidnivån.

2008-12-04 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0