Jag är ett monster!

Chip!
Jag gav mig själv ledigt över jul, idag är det ny vecka och julen är helt klart över men inte har jag gjort något nyttigt idag för det! Nej jag åkte till stan, spelade geni och läste istället - skämmes! Inte fyndade jag på rean heller! Men dagen har inte varit helt misslyckad, jag träffade Issa för första gången på jag vet inte hur länge! Och jag vann ju faktiskt en omgång geni... men det var också allt.

Nu bjuds det tydligen på fika ... Tommy har vaknat ur sin dvala, för en stund sedan slängde han sig i min säng och vägrade stiga upp och nu har han tydligen fixat fika. Bäst att umgå medan det tillåts.

Dagens citat 1: "A de vette fan asså" mamma om vad vi skulle äta till middag igår.
Dagens citat 2: "Jag är ett monster pappa, ett socialt monster..." Sally, jag är kanske snarare ett studymonster men jag känner igen tecknena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0