Jag är lite rädd...

den här dagen har nämligen (so far) gått lite för lätt. Jag har uträttat en massa besväriga ärenden och det har liskom bra rullat på.
1. Lämnat tillbaka böcker på Ålidhems bibliotek
2. Postade brev
3. Hämtade ut juldagsbijetter
Behövde bara vänta ett par minter på bussen till stan
4. Lämnade tillbaka modemet till kommunicera (när jag kom var det tomt, när jag gick var det kö)
5. Köpt julklapp åt x
6. Hittade till och med en julklapp åt Anna!
Behövde inte alls vänta på bussen hem
7. Mailade the phone house
8. En minut senare fick jag svar från the phone house - jag skulle ringa telia
9. Ringde telia - behövde inte sitta i telefonkö! (annars brukar det vara typ 20 pers före)
10. Tanten på telia fixade räkningen - hepp!

Visst förstår ni att man blir lite orolig?!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0