Kom, kom signade...

jullov!!! Nu är jag verkligen less på skolan! Även räkor behöver en paus ibland så det så!

Det är fortfarande lite tunt med frivilliga till mina insamlingskampanjer, men det löser sig säkert!

Helt sjukt men det är ett år sedan jag kom hem från England (igår var det exakt), vart har det året tagit vägen??? Jag förstår inte, när man var liten var hela december en enda lng väntan, nu spelar det ingen roll att det blir advent tiden går lika fort för det. Hur kan det komma sig??

Har läst en bok idag, en skönlitterar ungdomsbok som ingår i kursen, Breven inifrån. Den var lättläst och det var ju ett plus men slutet föll mig inte i smaken så nu är jag lite upprörd.

Dagens citat: ..kom vi stannar den rusande tiden... " (Peter Jöback Marias sång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0