Lite julstämning om hag får be!

Jag och Rudolf ber om samma sak, vart har julstämningen tagit vägen? Har inte haft en gnutta stämning iår, tragiskt, och inte blir det bättre av att det regnar så man är blöt genom både byxor, långkalsonger och jacka när man kommer hem. Det var bara att lägga byxorna i tvätten för de var leriga längst ner också, och kolla va smidigt jag kom in på dagens huvud historia, nämligen min och Annas dålig tvättkarma.

Jag vet inte vad vi har gjort för att förtjäna detta! Jag tror att det finns tidigare inlägg som behandlar tvättmasaker 1 och 2, idag var det i och för sig Anna som drabbades mer än själva tvättandet (och jag tycker att det var ganska komiskt!) men det inträffade i alla fall i tvättstugan.

Hon skulle bara springa ner och ta upp ett lass ur tumlaren så hon tänkte väl inte så mycket på vad hon hade på sig, det var bara det att det var någon i tvättstugan. Jaja tänkte Anna jag får väl gömma mig bakom tvättkorgen, men när man har tumlat så måste man ju ta bort luddet som blir och då fick hon så lov att ställa ner tvättkorgen. Det här är vad kvinnan i tvättstugen fick se...grattis!



Här gömmer hon sig så gott det går.... lyckas väl så där....



Här spelar hon oberörd över det faktum att hon inte har några byxor på sig.

Det var väl i stortsett dagens höjdpunkt, annars har det varit en ganska lång dag med ett grupparbete som går lite trögt, men om man vill veta mer om det får man vänta tills man träffar mig för jag vill inte göra mig skyldig till förtal eller nåt.

Dagens citat: "Nä jag bjuder på det här så att den gråa massan slipper göra mina hjältemodiga misstag" (sally) Jag gissar att det är så Anna ser på dagens händelser.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ooooh! Här fick man ju rent se de snygga långkallingarna :) Så himla fräsiga!



Visade Viktor nyss å han sa att han sett värre kläd-dräkter då han jobbat, så Anna kan nog bara vara lugn och känna sig helt moderiktig istället! :)

2008-12-18 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0