När jag får makten!

När jag tar över världen kommer det att ske en del förändringar! Jag kommer personligen att utse vettiga och kunniga människor till "ministrar", och då pratar vi inte bara de traditionella ministerposterna. Det kommer bland annat att finnas en melodifestivalminister, en regelminister, tv-serieminister och en bussminister mm.

jag och Anna har haft många djupa diskussioner under årens lopp och vi tror nog att världen skulle vara en bättre plats om vi fick bestämma lite mer.

Om jag fick makten nu skulle mitt första beslut vara att team Timo fick en chans till i körslaget, de var ju bäst ikväll och Timo var verkligen underhållande, jag förstå inte hur de kunde åka ut - tråkigt!

Jag skulle också förbjuda förkylningar under ledigheten!

Gjorde bort mig lite idag när Issa ringde...men det är inte bara mitt fel jag hör lite illa på grund av förkylningen (som alltså kommer att förbjudas när jag får makten) så jag hörde helt enkelt fel, sorry about that!Det var ju tur att det var Issa...hade kunnat bli betydligt mer pinsamt om det var någon som jag inte känner fullt så bra!

Dagens citat: "Ni får ju ja och nej frågor utan nej svar!" Tommy om mina och Annas frågor under dagens Geni-omgång

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, visst var Timo bra! Både jag och Viktor röstade varsing gång...men förgäves!

2008-12-27 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0