Party, party!

Var och dansade på lnaternan igår, det var superkul, både Cissi och Jenny var med!! Det såg illa ut till att börja med, det skulle tydligen vara reggie-tema, men hallå hur kul är det då??!! Men när ingen dansade till det insåg dj:n att det inte var det vi ville höra och då bytte han till den musik som de brukar spela!! Det är en bra dj, många kör bara på med samma skit fast ingen dansar. Så det hela blev väldigt lyckat, till och med Klas dansade, och jag känner ju inte han så jättebra men enligt Jenny och Cissi så var detta något ovanligt!

Fick mig en smärre chock när jag träffade en gammal klasskompis som varken uppförde sig eller umgicks som hon brukade, jag nämner inge namn men det måste diskuteras med Issa!

På tal om Issa så fick jag nu äntligen träffa henne i tisdags, men det blev tyvärr inte mycket mer än en runda+fika på stan eftersom jag skulle och jobba sen och har jobbat varje dag  sen hon kom, tills idag och hon åker tillbaka till södern idag =0(

Nu ska jag passa på att sticka ut näsan nu medna solen är framme. Sist när det var så varmt  (typ nån gång förra veckan tog jag och Anna en massa bildre nere på stranden, värsta topmodel! Här är några av de bilder som togs:



Oj då, den blev fel väg, men jag ids inte ändra. Lägg särskillt märke tilldet fina halsbandet - halva priset!!

Dagens citat: "Dancing Queen young and sweet only ...21?" (Rakt av från abbas dancing queen)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Nu blir jag ju nyfiken, ring mig och diskutera!

2008-07-15 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0