Phu..

Jag är såå trött, har jobbat hela dagen och sen hann jag bara hem och äta middag innan det var dags för träning. Det gik bra ända tills jag kom lite sent in i en närkamp med Jenny som jag då trampade omkull och på något sätt lyckades jag riva mig på hennes dobbar så nu har jag lite svårt att sitta på höger sida och det sved som tusan när jag duschade!

På konsum har det som vanligt varit hårt, idag har jag varit både fruktare och charkare igen...det är alltid en konst, som jag inte rigtigkt behärskar. Men som idag var i alla fall den söta brödkillen där och lämnade bröd, alltigd något!! Vi pratade ovanligt mycket idag då han behövde tape som jag letade fram.

Nu ska jag nog ta och läsa ut Harry Potter... men det känns lite vemodigt för vad ska jag sen bli till att läsa då?? Som är lika bra, det finns nog typ inte.

Dagens citat: "Med tårna i kors" Helena om hur man ska skjuta vristskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0