Shopping och surströmming

Japp nu är det klappat och klart, jag har införskaffat både kläning och skor till Jennys bröllop. Skor jag inte kan gå snyggt i än, men jag tränar för fullt...och jag har ruskigt ont i fötterna, men som vi alla vet vill man vara fin får man lida pin! Har varit på en mycket lyckad shoppingresa till Piteå, köpte då som sagt både kläning och skor till bröllopet och dessutom två tunikor, ett par träningsshorts och en presenter till vissa personer som blivit äldre...jag säger inget mer i fall denna någon skulle få för sig att läsa detta...

Vi tog en sväng förbi morfar också när vi lika var i farten...fikade - trevligt!

Till middag blev det suring...mums, men jag måste erkänna att det luktade godare det som Jan och Åsa åt, (de våldgästade en lite stund) de åt pizza! Och hur söt är hugo egentligen?? Man vill ju bara äta upp honom!!

Snart är det slut på min lediga dag, i morrn jobbar jag från 09:30 till 20:15, därav dagens citat "Nu blir det till å tapea!" (Jonas Där fick du)

P.S jag glömde ju berätta att jag slog pappa på sex-kilometersrundan idag igen, och idag sprang vi samtidigt!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0