30+

Idag har det varit varmt vill jag lova! Redan vid nio i morse var det över 30°. Så utan att jag egentligen har ansträngt mig idag är jag alldeles slut...och klockan är bara sju.

Det enda jag har mäktat med är i princip en lunch med Kajsa på Universum...en jättegod Caesearsallad! Och det var nog tur att det blev sallad till lunch då det blev pizza till middag!

Idag var det tänkt att syrran och jag skulle städa toan och hallen men på grund av värmen så blev det inte av (skönt att ha något att skylla på!) vi få göra det i morrn innan vi åker - för i morrn flyttar vi hem till mor & far över sommaren. Ska bli skönt att komma ut i bouschen!

Än så länge är allt bra mellan Harry och mig...har ju bara hunnit en bit in i bok nummer fyra - det blir inte jobbigt för än i slutet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0