bebisar, avhopp och så harry förståss

Fick som sagt en chock när jag hörde att en "gammal" kompis fått barn, nu är det ett möte planerat med sagda kompis + barn.
Träffade en annan litaen en idag på träningen, en "gammal" medspelare som fått banr var med och tränade och hon hade med sig lillan - hur söt som helst!

Förutom alla mina avhoppande konsumkollegor (alltså sommarjobbare som övergivit mig på konsum) så har våran tränare hoppat av, och det beror inte på att vi inte presterat så bra (eller ok då väldigt dåligt)) utan på att han är typ utbränd...light.

Nu har jag börjat på bok nummer sex om Harry Potter....den har jag bara läst en gång tidigare så det är ju nästan lite spännande!!



Dagens citat: "No I don't to hell with her she left me!" (Ross, Vänner) till mina avhoppande konsumkollegor! =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0