Fullt ös medvetslöas!

Det har varit högt tempo på Konsum idag vill jag lova, jag har vairt här och sen där och sen tillbaka här för att sedan springa dit och hjälpa till med det...puh! Jobbade till 17:30 fast jag skulle har slutat klockan 15, trampade hem åt middag och cyklade sen till träningen - det var supervarmt att träna. Jag är helt slut!!

Dagens samtalsämne har ändå varit matchen igår...och jag håller med om att det var trist att Sverige åkte ur...och vi spelade inte särskillt bra igår men det är ju inte riktigt rättvist att sitta hemma och klaga....det är inte som om vi hade gjort det bättre själva...eller?? Nej det är bara att ta nya friska tag... man måste suporta sitt lag i både med och motgång sådeså!

Dagens citat: "Man kna inte bromsa sig ur en uppförsbacke" Irene citerade Sally idag...till min stora glädje, det är inte bara jag och Anna som kommer ihåg  Sally!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0