GRRHHH!!!

Inget OS för sveriges handbollsherrar!! Man kan ju få krupp för mindre!!! Jag blir så för...jäst!

I övrigt har dagen skridigt lungt fram, Malin har legat på balkongen hela dagen - varmt.. till och med utan sol! Snart är det slut mellan mig och Harry (Potter and the Prisoner of Azkaban)...men do not worry! Jag har beställt The Goblet of Fire så den är på väg!

Nu kommer sambon hem...min syster alltså hon har sprungit en bit...inte så lång men inte så fort?? 

Nej nu ska jag ägna mig helhjärtat åt min sörsta hobby...TV-titande!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sprang j*vligt fort och j*vligt långt ska jag be att få tala om!Känner mig väldigt kränkt!

2008-06-01 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0