Gulp!

I kväll smäller det - Sverige går in i fotbolls EM, mot Grekland, shit va spännande!

Efter Byske-Ålund matchen i söndags var jag helpeppad på att träna fotboll, idag när det faktiskt är fotbollsträning är jag inte så peppad längre, det är väl en sisådär 5 grader varmt och det regnar och blåser! Det kan ju ta lusten ur den mest fanatiska fotbollsspelare! Och jag är inte ens den mest fanatiska fotbollsspelaren så jag är alltså inte peppas alls, vill helst bara ligg under filten och läsa Harry Potter.

Vi har fått en extra lillsyster här i huset, vår kusin Frida som ska jobba här i Byske men egentligen bor i stan! Finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Nu håller vi alla våra tummar för att det går bra för Sverige i kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag håller tummarna för fullt! :)

2008-06-10 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0