Han är här!

Domdomdomdomdomdomdom.... japp nu har Harry anlänt! Dagen räddades av Mr Postman.

Idag stod storstädning av köket på programmet. Så eftr middagen kavlade vi upp ärmarna och tog fram Walter, för er som inte känner Walter så kan jag tala om att han är liten, grå och går på ström - han är en dammsugare!  Nu är köket skinande rent - till och med diskbänksskåpet!!

Anna har blivit förnedrag idag... eller ja hon tog det väldigt personligt (men jag tror nog inte att det var riktagt mot henne egentligen) turns out Prison Break is moving to channel six! De serier som flyttas till sexan är inte lika poppis längre, och enligt Anna är det ju ett brott i klass med att langa olämpliga substanser!

Nehejdu, nu ska jag koncentrera mig på 2 st säsongsavslutningar...både Lost och Grey's Anatomy avslutas nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0