Hansson, Hansson Halleluja!

Nu du Issa nu kan du inte ha något elakt att säga om Petter Hansson! Ok hans mål kanske inte var lika snyggt som Zlatans men det var först efter Hanssons mål som jag kunde andas ordentligt igen!

Efter matchen igår var jag tvungen att lugna mina nerver innan jag kunde somna så jag läste Harry P tyvärr var det nog itne det bäste sättet då jag hade hunnit till slutet på bok fyra, och för er som inte läst Harry Potter kan jag meddela att det är väldigt spännande kapitel - och ni borde verkligen läsa Harry Potter böckerna!. Det hela slutade med att jag läste ut boken någon gång vid 1.

Dagens citat: " I nailed it!" (Pheobe, Vänner) Till ftobllsspelarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0