Home sweet home!

Hemma i Byske igen! Och jag tror ta mig tusan att jag rymde/fick med mig allt som jag skulle från lägenheten. Men det blev trångt iresväskan vill jag lova! jag fick sitta på den för att kunna stänga den! Sen var det naturligtvis fullt på bussen... men vi fick i alla fall åka med! Man får vara tacksam för det lilla.

Enligt Anna så är det roligare om man lägger in bilder i sin blogg...så jag får väl lov att göra det då. Nedan är alltså dem som jag ska bo med i sommmar...min familj

        

Tommy (lillebror)         Anna (systeryster)              Mor min (Lena)          Far min (Lars-Gunnar)

Hur kul är det nu med bilder Anna??!!

Time to unpack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0