Jordgubbar!

Har precis svalt årets första jordgubbar! Mums!

igår fick jag veta att en kompis fått barn...jag visste inte ens att hon var gravid - pinsamt! Jag behöver kanske inte tillägga att vi inte träffas speciellt ofta?! Grattis!

Det har varit sol idag...men jag har itne kunnat avnjuta den för jag har jobbat... och de ville ha mig på frukten, i charken, i kassan och även om ingen sa något så är jag ganska säker på att de vill ha mig på varorna också. På tal om konsum... som jag då alltså jobbar på, har jag blivit sviken av en av min bästa vänner! Issa har skaffat ica-kort, I mean for real are you kidding me?! Hon flyttar till södern och helt plötsligt har hon ett ica-kort, är det så det ska va??

Dagens citat: "I mean for real are you kidding me?" (Britney Spears Piece of me) till dig Issa!


Kommentarer
Postat av: The one and only

Men what to do när man bor precis bredvid ett Ica Maxi?! God dammit!

2008-07-14 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0