...köttbullar, lax och alkohol...

Midsommar är över, det slutade bättre för mig än för fjortisen som fick åka ambulans för att hon druckit för mycket...tog liksom död på festen, får ringa Jenny i morrn och höra hur det gick (det var INTE Jenny som åkte ambulans!).
Jag tyckte så synd om henne (Jenny alltså) som den goda värdinna hon är tog hon hand om fjortisen trots att homn inte kände henne. Hon passade upp och städade största delen av kvällen...kändes det som. Låt någon annan annordna fest nästa år gumman!! Eller se till att öbehöriga ej äga  tillträde! Puss på dig vännen!

Jag är ledig i morrn, så äventyren på konsum får klara sig utan sin hjälte , men på söndag är jag tillbaka!
Det har varit ganska mycket folk idag faktiskt... många som glömt lite ditt och datt till midsommarfesten. Tyvärr hade jag och Irene lite bråttom när vi skulle stänga så vi höll på att låsa in en liten tant - men ingen skada skedd Irene såg henne i tid, vi hann inte ens släcka lyset!

Dagens citat: "Obehöriga äga ej tillträde" till fjortisen som störde festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0