Lista 1

Har debuterat som moviemaker - regissör, producent, berättarröst, rollbesättare och redigerare i ett. Filmen heter Mamma plockar hägg och handlar om en (min) mamma som plockar hägg.... det kanske inte låter så kul (och är antagligen inte det för den som inte känner min mamma och mig) men själv tycker jag att det är en het kandidat till årets oscar för bästa nykomling/kortfilml/dokumentär!

Tillbaka till rubriken, det jag tänkte lista nu är sådant som gör livet värt att leva. Topp 3:
1. Familj / vänner
2. Böcker / musik /film / sport
3 Mat / godis

Så egentilgen topp 7, men jag kan inte rangordna bättre än så här.

Jag glömde två familjemedlemmar i mitt förra inlägg.... oops!

 
Lillkatten (Seth)                 Gamkatten (Ragnar)

Dagens citat: "If they say yes, send Pig back with your answer pronto, and we'll come and get you at five o'clock on Sunday. If they say no, send Pig back pronto and we'll come and get you at five o'clock on Sunday anyway." (Ron Weasley,  Harry Potter and the Goblet of Fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0