Lurad!!

Jag har blivit pålurad ett telia-vänner abonemang!! I typ 10 minuter försökte jag ståemot, men sen gav jag upp...nu har jag massiv ångest - men jag gissar att det inte är så mycket att göra åt det nu, om typ  två år kan jag fixa tillbaka det som det var innan idag - ggrrr jag  är så arg, både på mig själv och snubben som sålde till mig om han bara hade nöjt sig med ett eller två eller tio nej så hade detta aldrig hänt!!!

Annars har det varit en lyckad dag, jag är ldeig och det har varit fint väder och jag har fikat med Jenny, Cissi, Emma och Anna - alltid trevligt.
Vi träffade Maria A, troligen en av världens bästa lärare!!

Aldrig mer ska jag köpa något av en försäljare som försöker tvinga på mig något, jag brukar aldrig göra det och därför passar dagens citat väldigt bra, " Idon't... I don't understand....how this happened..." (Ross, Vänner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0