One, one, seven

Jag börjar med seven: Nu har jag påbörjat den sista boken om Harry...för andra gången, men det är nästan som att läsa den första gången, om man jämför med hur många gånger jag har läst de tidigare böckerna. Spännande!

One: Spanien så klart, de vann ju Em och då känns det ju lite bättre att Sverige förlorade mot dem, även om det var mäkta surt när de gjorde mål i sista minuten.

One (2): jag!! Sprang snabbare än pappa på sex km rundan!! Dock bara med tio sekunder men i löpar världen är det ju en hel evighet!! Nu gäller det bara att hålla undan!!

Är lite upprörd för  jag fick inte vara med ocjh spela matchen igår, men han hade tagit ut två a-flickor!? Seriouly??!!

Dagens citat: "Harry Potter is not everything but it's right up there with oxygen"


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha,ha..snygg bild..kolla min blogg!

2008-07-06 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0