Sol, varmt, härligt!

Idag har det solats vill jag lova! Man måste ju passa på - vet aldrig hur många soldagar man är ledig i sommar! Nu lider jag dock tyvärr av solfrossa, men jag har försökt lindra med lite godis... och jag tror tamigtusan att det fungerade!

På något sätt lyckades jag och Anna snirkla oss ur att veckostäda idag, vi kom på att eftersom vi åker hem nästa vecka och ändå hade tänkt storstäda innan det så gör vi helt enket så att vi ta ett rum om dagen nästa vecka! How smart are we??!!

För att ändå vara lite duktig sprang jag lite intervaller, 70/40 - men gisses vad tungt det gick!

Sverige slog Argentina med 33-21 (tror jag det var) i os-kvalet i handboll. YES!! Avgörande match i morgon mot Island - spännande!


Kommentarer
Postat av: Anette

Men vad roligt att du skaffat dig en blogg! Då kommer jag ju att ha stenkoll på dig i sommar ;) Måste säga att ni löste det där med städningen väldigt smart!

Kram på dig!

2008-06-09 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0