Allting gnistrar...

Chip!
Har precis anlänt till Byske.
Hela vägen mellan umeå och här satt jag bara och tittde på allt det vita vackra!! Det är så fint med lite snö - hopas nu bara att det ligger över jul.

De har satt upp en stor gran inne i samhället, den är jättefin vilket gör att den som står utanför lägenheten känns ännu mer .... hmm.. jag vill inte säga pinsam men jag kommer inte på något bättre så det får duga för tillfället.

Jag tror jag glömde att berätta om hur Anna skämde ut mig i helgen? I lördags efter att hon varit på rex åkte hon buss hem, på sagda buss träffade hon en kille som började prata. Visserligen tyckte hon att han ställde lite konstiga frågor men det kopplade inte att det kanske var någon som jag kände. Så i söndags blev jag tvungen att leta upp personen på facebook och förklara situationen. Han bad så mycket om ursäkt för att han "varit full" mot min syster när det var jag som var det tänkta målet.

Dagens citat: "Allting gnistrar allt är tyst, över vita gator som snön kysst..." (Peter Jöback,  Viskar en bön)

Kommentarer
Postat av: Anna

Excuse me!..Vem skämde ut sig??..Inte var det då jag..jag kan väl inte hjälpa att mina fötter var helt döda och humöret inte på topp!

2008-11-26 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0