My god I'm good!

Chip!
Jag har varit så grymt duktig idag! Steg upp strax före nio, åt frukost och gjorde mig något sånär presentabel sen cyklade jag till UB (universitets biblioteket) och där satt jag sen från typ tio till tre och läste allt som skulle läsas ur en kursbok! En enda kisspaus det var allt, jag är rent imponerad av mig själv!

När jag kom ut från UB och därmed blev kontaktbar för omvärlden fick jag reda på att Anna, mamma och pappa var halvvägs hit, så nu blir det famlijemiddag (- lillebror). Tacogratäng - mums!

Känner mig lite stel i ryggen...misstänker att det beror på att jag suttit i typ fem timmar i sträck. Kan också vara träningsvärk sen igår... var på ett lite rörigt step muskel pass.

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0