Ny kurs - nya tag!

Chip!
Japp idag hade vi sista mötet i basegroup 4, tråkgt men samtidigt skönt att slippa den här kursen för det har sannerlign inte varit någon höjdare. I morgon börjad och läs noga nu det är helt sant nästa kurs heter Livskavlitet. Låter inte det som en kul kurs?! (sa hon med panik i rösten!)

Ber så mycket om ursäkt Louise, jag vet inte hur jag kunde glömma att nämna att det var Prison Break dag igår - so sorry honey!

Åt lunch med Kajsa på Corona - gott - men inte lika gott som den citron/maräng paj som jag sedan fikade nere på stan också med Kajsa. Vi gjorde en riktigt "England" och pratade bort ett par timmar, vi lämnade cafét vid fyra. I guess time flys when you're having fun.

Har fortsatt att briljera på stap dance... var väl inte på topp idag efter fyspasset igår, men jag hänger med yey!

Dagens citat: "Every new beginning is some beginning's end" (Från en låt som jag inte kommer ihåg vilken det är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0