Oh my god!

För att citera en god vän (Jenny)!

Japp för jag och Anna såg Mr Björn Ferry på IKSU!!!! Hur häftiga är vi??

Tack för the inside information Anette!! Jag såg en brevbärare igår, hon körde en liten packmoped och det blåste och snöade - så det känns ju bra att veta att det inte alltid är så!!

Jag och Anna håller på att julpynta, det blev ett litet avbrott för en svettig timme på IKSU (totaly worth it by the way!!) men nu ska vi köra vidare.Det blir så mysigt!!

Och ja Issa, jag har läst de tre första böckerna - mycket bättre än filmen planerar att läsa den fjärde till jul!

Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, vad kul med julpyntning! Själv har jag satt upp julgardiner i veckan och lådan med resten av pyntet lär väl oxå åka upp snart :)

2008-11-26 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0