På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest...

men fredg är ändå den dagen som känns bäst ge mig då godis det gillar jag mest..

ja, har ätit lite godis men det vart inte så mycket....anna hade en liten kakorgie, hon bakade choclatechip cockies med nötter och apelsin...sen åt hon upp en del av dem, jag vågar mig inte på en procentsats men om jag säger som så att hon hade inte köpt något godis... you do the maths.

malin har varit duktig idag, läst två kapitlet i sin bok, städat köket och vardasrummet och handlat! Inte illa!!

Dagens citat: "Opposable thumbs!" (Ross, Vänner) Hur ofta kommer man i kontat med det uttrycket?? Förutom i vänner då? Jag läste det i en bok idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

OM man ska räkna procent bör man dock veta att det allt som allt bara blev ca 38 kakor..så man behöver ju bara äta 3.8 kakor för att ha ätit 10%...

2008-11-14 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0