Underhållning på hög nivå!

Chip!
Bestämde mig i lördags morse att jag nog skulle åka hem en snabbis eftersom jag ändå är ledig i morrn. Sagt och gjort jag släppta allt jag hade för händerna (städning) och kastade mig på första bästa buss.

Större delan av familjen, mamma, pappa och Tommy var inte hemma igår jså jag och Anna gjorde en middag för två - tacogratäng - sen underhöll vi oss med roliga klipp på youtube. TIPS: Om ni har tråkigt sök på "AFV" på youtube och se ett som heter typ Isn't life a ball och ett som heter något med  falls det är underhållning på hög nivå!

Detta är dock bara nödvändigt om man inte har mina föräldrar för sdå kan man helt enkelt se live showen! Jag, Anna och mamma gick på marknaden idag - och det var snorhalt på vägarna. Jag höll på ramla en gång då jag råkade trampa på en trotoarkant så jag sa "Passa er för kanterna de är hala", ca 20 minuter senare klvar mor min på en kant och räddas av sin älskade dotter (mig) från en prkatvurpa. Hrm I told you so!

Och vet ni vad som mer är undrehållning på hög nivå? Handboll, Sverige-Turkiet närmare bestämt Sverige krossade med 42-18, det är en handbollsmatch i min smak.

Att spela kort med far min kan också vara vääldig underhållande, för en sämre förlorare får du leta efter!

Parlamentet var faktiskt riktigt rolig ikväll...Robert Gustavsson var på topp. Jag säger bara "La de svinge"

Att det sen inte går någon bra film kan ju inte jag hjälpa (tyvärr) men då finns det ju alltid ett alternativ i form av en bok, ikväll får det bli Hot six av Janet Evanovich - highly recomended!

Dagens citat: "Om du had sett korta mine du tyck du nog att i ha jort he ganscka bra hitentils" Pappa under ett mindre lyckat parit Jazz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0