Vad spelar det för roll??

Chip!
Vad spelar det för roll att jag totalt misslyckade med mitt enda mål för dagen - att köpa julklapp till Anna - när Sveriges handbolls herrar slog polen med 27-24?? Man blir helt adrenalinförgiftad men vad seplar det för roll om man skakar så att mjölken skvätter?? Vad spelar det för roll att jag måste läsa en bok som heter Lita på din tonåring, en enda lång, velig och allmänt dåligt skriven bok??  

Låt mig förtydliga exakt hur dåligt det gick med min julklappsshopping. Jag skulle alltså ha en julklapp åt Anna, istället kom jag hem med en ny tunika och ett par stövlar åt mig själv...ooops!
Som om jag inte spenderat nog med pengar på mig ska jag klippa mig imorrn... ekonomisk ångest!

Jag vet inte vad mamma stoppat i middagen men hela familjen drabbades av kollektiv damp vid middagsbordet. Anklagelserna duggade tätt, jag ankalgade Anna för att ha skämt ut mig i lördags, och mamma anklagade pappa för att kunna prata ihjäl en gråsten.

Dagens citat 1: "Geswint!" (Pappa)
Dagens citat 2: " med min längd är det bara att hoppa, ta dem och sätta dit dem." (Jonas källman om Doders passningar) 

Kommentarer
Postat av: Louise

Opposable thumbs! Nu har jag också hört det, i AFV. Hoppas allt är bra i Byske. Själv lider jag av svår skrivkramp vilket inte är att rekommendera när man egentligen ska skriva hemtenta. Jag funderar på att bryta ett gäng sociala regler och bjuda hem mig själv till er på middag på tisdag, hur låter det? Kram

2008-11-29 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0