Chip!

Chip!
Det ska bli min nya hälsningsfras till Sallys ära!
Första dagen tillbaka på universitetet efter praktiken, kul att träffa basegroup 4 igen men tyvärr är det inte så himla kul att räkna ihop en enkät. Jaja okej då jag kanske inte ränkade så himla mycket - men jag skrev destomer och det är inte heller  så himla kul ska jag be att få tala om!

Det blåser supermycket ute...om man inte knutit fast mössan ska man nog undvika att gå ut!

Nedan följer Sallys reklamramsa för att locka folk till biblioteket:

"Läs en bok i lugn och ro
Roligt å lyckligt må du tro
Läsa skoja utan tolk
Varför inte Grottbjörnens folk
Sassa brassa mandelmassa
Vi vill höra bladen prassla
Böcker, böcker, böcker"


Å nu citerar jag...Vill du ha lite smörslungad mammut älskling? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0