Grattis lillebror!

Chip!
Jaha jag får väl lov att gratuelra bror min till körkotet även om det tar emot, för om han har körkort hur gammal är då inte jag?


                                                                  Varning alla bilister pojken på bilden har fått körkort!
                                                                               

Har ätit middag hos Louise och Jocke - alltid lika trevligt! Blev kanske lite väl mycket choklad och glass för min del - men det kan jag ju knappast skylla  Louise eller Jocke.

Vi såg Idol också, de sjöng ABBA-låtar ikväll det var ju kul! Uptäckte hur lik Lars, som är med i Idol, är Orlando Bloom, tänk på det nästa gång ni ser honom.

Nej hej du nu är det gokke deri nickers.

Dagens citat "Don't go wasting your emotions lay all your love on me..." (ABBA Lay all your love on me)

P.S Typiskt nu fick jag hicka! D.S

P.P.S. Jo Issa det är din gamla racer-cykel!" D.D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0