Man kan inte alltid vara på topp!

Chip!
Var på IKSU och skulle köra step-muskel, eller ja jag genomförde ju passet och så men jag kan ju utan att grubbla konstatera att det int var ett av min mer effektiva pass. Jag var helt slut efter uppvärmningen. Kan ha berott på att lunchen bestod av ett par plättar med socker, eller möjligtvis på att jag verkligen tog i på uppvärmningen. Men det skulle ju vara sorligt att inte orka mer än uppvärmningen så jag väljer att tro på alternativ ett.

Blev bjuden på en delikat middag hos Louise och Jocke...de har typ adopterat mig eftersom Anna bor i Byske i några veckor. Puss på er! Men ni behöver inte känna er tvingade att bjuda in mig, jag överlever och om jag mot förmodan skulle ana att jag inte skulle göra det så kan jag bjuda in mig själv!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0