Ooops!

Chip!
Jag är totalt dagvill...det känns som om det är typ måndag...eller möjligen tisdag ! Som om det inte vore nog så örsov jag mig i morse, jag har ställt (annas dumma väckarklocka) men inte slagit på den. Vaknade med ett ryck tio i 8 och vi började halv 9 så det var bara att stiga upp, blaska av sig, äta frukost, klä på sig och kamma håret - samtidigt! Men jag lyckades komma i tid.

Jag brukar inte bli irriterad när folk cyklar om mig för jag vet att jag inte cyklar speciellt fort (om man inte jämför med Anna så klart - då är jag ju rena fartmonstret) men jag märkte idag, när jag var lite stressad, hur frusterande det är att bli omcyklad av någon som inte ens tar i medan jag själv trampar på som en idiot och ändå står still! Jag var ju alldeles svettig när jag kom fram!

Idag har vi i alla fall kommit igång ordentligt med Piaget-arbetet och det känns ju bra, don't get me wrong I still hate him, men vi är på g! Dessutom såg Lars-Åke (vår handledare) hur flitigt vi arbetade - vi satt kvar till 16:40! Bra för betyget!

Stannade till på Konsum på vägen hem och blev lite nervös...de hade fått nya kassor och de verkade tycka att det var lite knepigt - gulp! Vi ska ju också få nya kassor...  jag kommer att vara som en nybörjare igen, det har jag inte varit sen typ 9:an!
Nej nu ska jag ta och hoppa into the shower!

Dagens citat: "You're still in bed at 10 and work began at 8..." (Friends themesong)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket påhopp!

Och nu citerar ja..."Oj, vad du trampar på Anna!"..det sa andra Anna till mig i våras!..

2008-10-31 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0