regn och rusk!

Nu är det jättemycket höst! Om man nu kan säga så...kallt och regning och blåsigt.
Fick lov att låna ett par långkalsonger av min bror när mamma och jag skulle ut och cykla. Jag fyllde inte riktigt ut dem så jag fick dra upp dem till armhålorna för att det inte skulle bli så knöligt.

Visade Tommy Sallys berömda charad av skagenröra...men nej han förstog inte vad jag föreställde! Sen erbjöd han mig en halstabeltt och ett tuggummi om jag skjutsade honom till Renholmen, och världens bästa stora syster som jag är så gjorde jag det. Priset landade på två halstabletter jämnt!

mamma och pappa har främmande...Roger och Kicki - så nu väntar jag på efterrätten, blåbärspaj!
Det är nog det mest spännande som händer ikväll...fast säker kan man ju aldrig vara pappa kan ju få för sig att drick små metallbitar eller nåt!

Dagens citat: "You are my everest!" (Joey, Vänner) Om den hägrande blåbärspajen.

P.S JENNY Jag har inte lagt märke till om bibliotekstanten har kvar den omnämnda broschen, ska hålla ögonen öppna D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0