Skärrad!

Chip!
Insåg för typ två minuter sen att jag glömt att ställa om klockorna! Jagg brukar alltid göra det kvällen innan, men nu hade jag totalt glömt bort det. Jag är lite skärrad, tänk vad tokigt det hade kunnat bli, speciellt i morrn! Men men ingen skade skedd, jag får helt enkelt leva 11-12 söndagen den 26 oktober 2008 två gånger, synd bara att jag hade planerat att äta lunch vid ett, det verkade ju inte som att det var så länge kvar och hip vips så är det en och en halv timme kvar. Måste nog överväga att flytt fram lunchen!

Har jag förresten nämnt att jag på väldigt kort tid drömt två gånger om Måns Måns (Zelmerlöv). Hel skumt, första gången sulle vi rädda världen! Vi behövde Måns för detta men han var försvunnen och jag skulle leta reda på honom. Andra gången skulle han uppträda på en cirkus, och då menar jag inte att han skulle sjunga - han skulle utföra cirkuskonster. Kommer inte riktigt ihåg vilka konster men till er som tvivlade (Louise och Jenny) kan jag i alla fall säga att han var väldigt duktig på detta så det gick säkert bra. Är väl inte direkt skärrad över att jag drömt om Måns Måns två gånger..men lite mysko tycker jag ändå att det är - han tar ju liksom inte upp speciellt mycket av min vakna tid.

Dagens citat : "Who can decide what they dream and dream I do..." (Evanescens Kommer inte ihåg vilken låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0