Vem bestämmer tv-tablåerna??

Chip!

Jag skulle gladeligen göra det om någon bara bad mig om det, och lite på att det skulle vara betydligt bättre än det är nu! Tillexempel skulle inte Medium börja om på torsdag klockan 21, när criminal minds så sent som förra veckan började gå den tiden! Klantstjärt!

Sen skulle lördags kvällen inte upptas av onödiga program som tex stjärnor på is, musikmaskinen eller CSI Miami!
Det finns fler förbättringar att genomföra men det skulle ju kunna ta hela kvällen så vi nöjer oss så där. Inte för att jag inte har hela kvälle på mig - utan för att det troligtvis inte är någon som orkar läsa anyway!

Nej, det får nog bli lite glass ikväll med...med betoning på lite, man måste ju hålla humöret uppe på ett eller annat sätt. Och glass är ju faktiskt ett sätt som alltid funkar!

Dagens citat: "Nothing is happening!" (Scuttle aka Mozart, The Little Mermaid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0