Ännu en dag i paradiset...

man vaknar med blod sockert och villl aldrig lämna sängen, men hur skulle världen se ut om jag, Malin Lundmark, uteblev från vardagslunken? Lite gråare, lite futtigare! Jag bor tillsammans med min syster Anna, hon läser till sjukgymnast - jag hjälper henne att träna stretch. Världen är annorlunda nu mot för hur den var för 2000 år sen.

Eller är den det egentligen?? Ja till viss del är den förståss det men jag tror inte att det är så stor skillna på tillexempel männen då och nu. Skulle man inte kunna tänka sig att de drog sina kvinnor i håret?? Typ som en komplimng eller nåt? Och tror ni inte att det var någon som drog mig i håret igår - igen!
Fick efter lite tjat och en två timmar lång powernap med Anna ut på REX. På väg ner till schlager-golvet var det en yngre herre som tog tag i min svans och drog han sa, och nu citerar jag "Jag tycker om ditt hår". Jaha men då kunde du väl bara ha sagt det!! För nyckelordet i det du sa var DITT...dvs MITT alltså se men inte röra! I alla fall inte dra!!

Förutom dett hade vi jättekul! Två dansgolv med bra musik, nedan en lista med ett urval av låtar som vi dansade till:
* Evighet
*Diggilo diggiley
* I will survive
* Sexyback
* Det gör ont
* The way I are (me not like the grammar in this one!)
* Bootylicious
* Waterloo
* Hero

Det blir inte mycket bättre!! Vi träffade Annas kompis Ida, hon har bra musiksmak så hon dansade med oss ett tag.

Dagens citat: "Och sen undrar man ju hur skulle världen se ut om männen gick omkring på sånna här styltor (högklackat), ja då skulle kullersten ara förbjudet och taxi gratis" (Sally)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0