dagen del2

Bussen var i tid! Så gott som i alla fall, tyvärr var den full så lilla jag fick åka den som gick direkt till skellefteå. Fine inge problem tänkte jag, jag fick ju till och med sitta själv, på sätet precis bakom chaffisen! Sweet tänkte jag - ända tills han starade bussen - och radion! Jag försökte lyssna på min MP3 men det var ju skvatt omöjligt för han hade så hög volym. Så det hela slutade med att jag lyssnade på en intervju med Leif GW Persson, ganska kul var den faktiskt. Efter det var det ett repotage om fotbolls VM -94, och det nästan lite spännande fast jag redan visste hur det skulle gå! jag råkar också veta fernando alonzo vann formel ett idag!

När vi sen kom till Skellefteå så fick jag vänta på den "vanliga" bussen, som fortfarande var full så det var bara att hoppa på nästa ersättningsbuss - och då var det ju inte samma chauför så jag blev tvungen att förklara att jag redan stämplat mitt kort och inte ville göra det igen...men det gick bra, det var en snäll chaffis!

Nu är jag i alla fall hemma, och här har det hänt lite sen sist...Tommy har fått nytt golv i sitt rum, och brotrappen är ny! Nice!
 Har jag förresten sagt att det blåser, och då menar jag att det blåååser. Stackars Carola - för om hon inte är här med alla sina fläktar på högsta gas så är det någon som har stulit dem och tagit hit dem!

Dagens citat: "Det är alltid jag som får dra det längsta familjelokomotivet" (Sally)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0