Grannar...hallå!!

Om jag hade plomber i tänderna så är jag ganska säker på att de skulle skallra nu...vet inte var exakt men någonstans i huset är det någon som spelar väääldigt hög musik, nu tio över ett på söndag förmiddag?! Jag har bland annat hört My Hump med Balck Eyed Peas!

Nej tack och lov ska åke till bushen om ett litet tag...där kan grannarna speöa så hög musik de vill  - jag kommer ändå inte att (nu blev det billy jean - michael jackson) höra!

Har också pluggat lite prepositioner idag... och nu börjar jag känna mig peppad inför vfu:n. Kaplan here I come!
(nu bytte de till "the way you make me feel")

Det stromar förresten idag, så vi får väl se hur sen bussen är....fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0