Kalas!

Firade födelsedagen idag...lite i förtid! Och det kan jagsäga att det var länge sedan jag hade något som så mycket liknade ett barnkalas. Kajsa och Wilma har nämligen varit på besök! Härliga tjejer!!

Övriga gäster (förutom Jörgen som då inte var här för att fira mig och anna utan för att fixa taket på huset) uppgår till det dramatiska antalet 1. Och nej jag har inte glömt en nolla, det var morfar the one and only skulle man kunna säga.
Och till alla er som inte bor kvar där ni borde - synd för er ni fick ingen cheescake!

Det var ett trevligt kalas i alla fall och nedan förljer en lista på mina presenter:
* Överkast (lila)
* Halsband (fint)
* Träningslinne (oranget)
* Sally DVD (haha)
* Godis (Marianne)
* CD-skiva (Lisa Miskovskys samlingsalbum)
* Duk (till köket)
* Pengar (way too much)

Jag tror det var allt.

Annars har jag inte gjort mycket idag...och framför allt har jag inte varit duktig för fem öre så i morrn blir det till att jobba!! *SUCK* Håller på med en omåttligt tråkig skrivuppgift som jag inte ska besvära er med!

Dagens citat: "Det var ett jädra rörigt kalas detta!" (Ivar, Där fick du!)

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, det är synd att man bor en bit ifrån er... Men idag får du iaf en elektronisk grattiskram från höstigt Luleå :) KRAM!!!

2008-09-15 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0